Crim de Sang

Crim de Sang

Puntuación media 2 votos

3 de 10

  • 0 seguidores
  • 1 reseña
  • Compartir:

Sinopsis y resumen Crim de Sang

Barcelona, estiu de 1936. Als inicis de la guerra civil, en plena persecució i matança de religiosos per part de nuclis anarcosindicalistes, un sacerdot marista i un nen de set o vuit anys apareixen assassinats en circumstàncies molt estranyes. El comissari Gregori Muñoz obre una investigació per descobrir la identitat de l'assassí, de qui només sabem que és algú que afirma ser un vampir. Mentrestant, una comunitat de monges caputxines viu un estrany segrest dins el seu convent, en companyia del bisbe de Barcelona, que ha estat suposadament executat. La recerca policial farà coincidir el comissari amb les negociacions que mantenen l’orde marista i la CNT-FAI per alliberar 172 religiosos a canvi d’una important suma de diners.

Copiar

Comprar Crim de Sang en:

Reseña destacada de 1 reseñas - Ver todas

Profile photo of comtal10

Banal

Pues a mi este libro no me dice nada. Estará muy bien escrito y habrá ganado premios, pero el argumento es soso y intrascendente. Y mira que el resumen pintaba bien. Parece que nunca acabes de entrar en la historia. Siempre piensas "a ver cuando arranca", pero nunca arranca. No me ha gustado, me ha aburrido y me lo he terminado por orgullo y porque es corto.

Escribe tu reseña

Últimos comentarios - Ver todos

  • Nadie ha comentado nada aún sobre este libro. Si quieres, sé el primero en dejar un comentario. Seguro que algún usuario se anima después de leerlo.

Escribe tu comentario

Libro promocionado

Novedades Libros